Donaties

Wilt u meehelpen?

Wilt u meehelpen? Draagt u de Stichting Plus Wonen in Leusden een warm hart toe?

Wilt u een medemens gelukkig maken? De stichting Plus Wonen heeft tot doel mensen met een psychotische kwetsbaarheid te ondersteunen zowel financieel, met faciliteiten of met activiteiten. Alles in ruimhartige zin. Onze opzet is vooral om de kwaliteit van leven voor mensen met een psychotische kwetsbaarheid te vergroten, hun maatschappelijke integratie mogelijk te maken en te stimuleren.

Wat krijgt u terug voor een donatie of fysieke bijdrage?
Vriendschap. Gelukkige gezichten. Een goed gevoel en de mogelijkheid om maatschappelijk actief te zijn en daarbij uzelf en eventueel uw bedrijf te profileren.

Op verzoek kan op lokatie, uw bedrijf bijvoorbeeld, of als aanvulling op andere presentaties een voordracht over Plus Wonen worden gegeven.

Dus….. meldt u aan! Wij gaan graag met u in gesprek.

Meer weten?

John Verkaik, voorzitter SPW

Donateurs

Ons project werd mede mogelijk gemaakt door een donatie van...

Beoordeel Stichting Plus Wonen als goed doel.

Dit is een link naar een website waarop u Goede Doelen kunt beoordelen.

Fondsenwerving

De door enkele ouders opgerichte Stichting Plus Wonen heeft een levensloopbestendige woonvorm voor mensen met een psychotische kwetsbaarheid in Leusden gerealiseerd.
De officiële doelstelling van de stichting is het (doen) oprichten en in stand houden van een wooncomplex voor mensen die reeds langere tijd lijden aan een psychotische kwetsbaarheid of een aanverwante stoornis of stoornissen.

Besloten is om deze stichting op te richten omdat het onder ouders en familieleden een duidelijke wens was om gestructureerd de zorg- en woonomstandigheden van hun familielid te verbeteren.
Wij hanteren daarbij als leidraad:

- Iedereen heeft recht op fatsoenlijke en betaalbare huisvesting

- Iedereen heeft recht op eigen keuze van zorgaanbieder

- Iedereen heeft recht op veilige huisvesting en privacy

- Iedereen heeft recht op alle vormen van zorg die aansluiten op de individuele behoefte

- er wordt gepraat met de mensen en niet óver de mensen

- Goede huisvesting kan alleen met goede en goed bereikbare dagbesteding

Deze beschermde woonvorm is alleen gerealiseerd met steun van anderen.
Wij richtten ons hiervoor tot de Gemeente Leusden, de Provincie Utrecht en particuliere fondsen. Maar wij willen ons ook richten tot familie, vrienden en belangstellenden.

Wilt u ons financieel steunen, word dan donateur door een donatie over te maken. Een goed voorbeeld is een verjaardag te gebruiken als middel om geld in te zamelen in plaats van cadeaus voor uzelf.
Wilt u ons, naast uw financiële steun, ook helpen bij praktische zaken, graag, neem dan contact op met het bestuur.

Het Banknummer is NL05RABO 0145258629 t.n.v. Stichting Plus Wonen