Donaties

Bank Decoreren

Samen een kleurrijk kunstwerk maken? Leuk om te zien en ook nog eens lekker functioneel?
Dan is de SocialSofa ideaal. Een grote betonnen bank die de bewoners van Plus Wonen samen met een kunstenaar zelf met mozaïek beplakken. De sofa zou de nu nog kale entree bij de voordeur aan de Zuster Prinsstraat kunnen opfleuren en bewoners en buurtbewoners uitnodigen om even met elkaar een praatje te maken. Voor dit doel voert de Club van 100 van Plus Wonen actie. Meer weten? Bekijk het filmpje van SocialSofa. Of neem contact op met het bestuur.

Wilt u meehelpen?

Wilt u meehelpen? Draagt u Plus Wonen in Leusden een warm hart toe?

Wilt u een medemens gelukkig maken? De stichting Plus Wonen ondersteunt Plus Wonen zowel financieel, met faciliteiten of met activiteiten. Alles in ruimhartige zin. Opzet is vooral om de kwaliteit van leven voor de bewoners van Plus Wonen te vergroten, hun maatschappelijke integratie mogelijk te maken en te stimuleren. De verdeling van de bijdragen en de activiteiten worden door de stichting bedacht en georganiseerd. Z

Wat krijgt u terug voor een donatie of fysieke bijdrage?
Vriendschap. Gelukkige gezichten. En de mogelijkheid om maatschappelijk actief te zijn en daarbij u zelf en eventueel uw bedrijf te profileren. Op verzoek kan op uw bedrijf of bij andere presentaties bijvoorbeeld een voordracht over Plus Wonen worden gegeven.

Dus….. meldt u aan! Wij gaan graag met u in gesprek.

Meer weten?

John Verkaik, voorzitter SPW

Donateurs

Ons project werd mede mogelijk gemaakt door een donatie van...

Beoordeel Stichting Plus Wonen als goed doel.

Dit is een link naar een website waarop u Goede Doelen kunt beoordelen.

Fondsenwerving

De door ouders opgerichte Stichting Plus Wonen heeft een levensloopbestendige woonvorm voor mensen met een psychotische kwetsbaarheid in Leusden gerealiseerd en wil dit ook behouden.
De officiële doelstelling van de stichting is het (doen) oprichten en in stand houden van een wooncomplex voor mensen die reeds langere tijd lijden aan schizofrenie of een aanverwante stoornis of stoornissen.

Besloten is om deze stichting op te richten omdat het onder ouders en familieleden een duidelijke wens was om gestructureerd de zorg- en woonomstandigheden van hun familielid te verbeteren.
Wij hanteren daarbij als leidraad:

- Iedereen heeft recht op fatsoenlijke en betaalbare huisvesting

- Iedereen heeft recht op eigen keuze van zorgaanbieder

- Iedereen heeft recht op veilige huisvesting en privacy

- Iedereen heeft recht op alle vormen van zorg die aansluiten op de individuele behoefte

- er wordt gepraat met de mensen en niet óver de mensen

- Goede huisvesting kan alleen met goede en goed bereikbare dagbesteding

Deze beschermde woonvorm is alleen gerealiseerd met steun van anderen.
Wij richtten ons hiervoor tot de Gemeente Leusden, de Provincie Utrecht en particuliere fondsen. Maar wij willen ons ook richten tot familie, vrienden en belangstellenden.

Wilt u ons financieel steunen, word dan donateur door een donatie over te maken. Een goed voorbeeld is een verjaardag te gebruiken als middel om geld in te zamelen in plaats van cadeaus voor uzelf.
Wilt u ons, naast uw financiële steun, ook helpen bij praktische zaken neem dan contact op met het bestuur.

Het Banknummer is NL05RABO 0145258629 t.n.v. Stichting Plus Wonen