Het Wonen

Markt 2012

Op 12 mei 2012 hielden we een markt waar van alles te koop was van plantjes, tot kaarsen, papierwaren, eten en een ballengooi kraampje.

Eerste Winterplaatjes

Foto's door een bewoner.

Kerstlichtjes

Kerst decoraties met licht.

foto's: Aljo_

De Algemene Ruimte

foto's door Aljo_

Hondentraining

Op woensdag 28 september kwam Mandy van Sponkey Hondentraining bij Plus Wonen.
Mandy heeft zich aangemeld bij de club van 100. Zij biedt onze bewoners 20 honden train lessen aan.
De honden heten Juplier en Jillz.  Mandy legt de regels uit waar de bewoners zich aan moeten houden. Daarna begint de training.  De bewoners doen allerlei behendigheids oefeningen  met de hond. Je merkt dat de bewoners het super vinden dat de hond goed naar ze luistert. De stralende gezichten laten dit wel zien. Heel goed voor het zelfvertrouwen!!
Het uiteindelijk doel is om een show neer te zetten, waarin de bewoners laten zien wat zij allemaal hebben geleerd.  Mandy noemt het de doggy dance.