Er wordt gewoond!

Diegenen die ons volgen weten het: sinds 1 augustus is Plus Wonen aan de Zuster Prinsstraat bewoond!

15 Bewoners zijn vol verwachting gaan wonen. De sfeer is uitstekend en na de eerste heerlijke gezamenlijke avondmaaltijd door de "kok" Arjan van het zorgteam en de eerste nacht in hun nieuwe appartement is men begonnen een dagelijkse routine te krijgen. Alles is nieuw, voor de bewoners maar ook voor het zorgteam.

Het is hartverwarmend te zien hoe blij en dankbaar iedereen is! Het zorgteam heeft zijn uiterste best gedaan om de overstap zo soepel mogelijk te doen verlopen.

Vanaf 1 juli tot 1 augustus is de Stichting, en met name Mary Dekker (naast haar gewone werk !) dagelijks aanwezig geweest met de begeleiding van de aanleg en inrichting van het gemeenschappelijke gebouw en de tuin. de bewoners hadden toen ook de sleutel om hun appartement ook in te richten en vast aan de sfeer te wennen.

27 augustus is er een druk bezochte Open Dag geweest zodat iedereen die interesse had (eenmalig) de kans heeft gehad om te komen kijken.

Dagvoorzitter Marjan Berk heeft de sprekers met veel humor ingeleid: Burgemeester Annemieke Vermeulen, André van de Water van de Woningstichting, Wilko Groeneweg van Centraalzorg, Bert Stavenuiter van Ypsilon, Helma van der Berg van de Club van 100, John Verkaik voorzitter van Plus Wonen en tot slot erelid Mary Dekker die de officiële opening heeft gedaan.

Met vriendelijke groet, John Verkaik ( voorzitter Plus Wonen )